hot or not: bio sandals

4/11/2014

 1) Calvin Klein, 2) River Island, 3) Birkenstock, 4) Topshop, 5) SEnso, 6) Asos, 7) Zara

Stále nad nimi váhám. Je to už pěkně dlouhá doba, když jsem je naposled nazula ve školní šatně jako povinnou výbavu. Naštěstí se kromě klasických Birkenstock s korkovou podešví dají sehnat i stylovější verze. Např. s lesklým povrchem, v metalických barvách, potiskem, jinak řešenými řemínky, zvýšenou podrážkou, apod. Určitě si jedny pořídím ve stříbrné barvě, která je skvěle kombinovatelná. Navíc vypadají ve stříbrné zajímavě, stylově....ne jako obyčejné pantofle. Rozmýšlím se u těch z Topshopu, škoda, že si je zatím nemůžu vyzkoušet v prodejně. A nechce se mi čekat. Dostává mě ten jejich futuristický vzhled, to má k běžným pantoflím hodně daleko. Jen se bojím, aby na mé noze nevypadaly robustně. Líbí se vám takový styl bot? Budete je nosit tuhle sezónu a s čím? 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ty bílé klasické korkové pantofle nosím každý den v práci, takže pro mě nejsou moc atraktivní, respektive je nemůžu vnímat jako stylový kousek. Snad možná ve stříbrném provedení...

    OdpovědětVymazat
  2. Také je nosím denně, takže mi nepřijdou atraktivní. Praktické to jooo.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se vůbec na ven nelíbí.. :(

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. NOT - jsou praktické, pohodlné, ale to je vše. ideální pro ty, co řeší ortopedické problémy. rozhodně ne módní záležitost.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images